jawahir ramli

jawahir ramli

aziz rahman

aziz rahman

saya sayang kamu .

si cantik & si hensem

Monday, August 27, 2012

aYAt2 rOMANTIs...


























Bila Saya Marah Bermakna Saya Ambil Tahu , Saya care . 
Bila Saya Berleter Bermakna Saya tegur Salah Silap Awak Dan Saya taknak Awak terus hanyut . 
Bila Diam , Bukan Bermakna Saya Setuju Dengan Semua Perbuatan Awak . 
Bila Saya Cemburu , Bermakna Saya tak Mahu Kehilangan Awak . 
Bila Saya Jauhkan Diri Saya Dari Awak, Bermakna Saya Nak Awak Datang Dekat 
Dan Pujuk Saya Semula Dan Nak Awak Belajar Rindukan Saya . 
Awak tahu , Setiap Perbuatan Saya Cuma Mahukan Yang Terbaik Untuk Diri Awak . 
Dan Tak Pernah Bermaksud Untuk Kongkong Awak Dalam Setiap Perbuatan Awak . 
Saya Jaga Awak Sebab Saya Sayangkan AWAK !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.